måndag 12 december 2011

Snö !

Utsikt från balkongen 
Idag vaknade jag av att min roomie väckte mig för att säga "Om du inte vill bli väckt ta täcket över huvudet för jag ska tända i taket" hahahaa jag tyckte det var rätt komiskt för det lät ju rätt dumt istället gick jag upp och kollade på utsikten för här snöar det som bara den !!

Hotellet forsätter att städas och vi blir mer och mer sugna på att testa backarna, vi har ett fett samarbete med en butik så vi får prova vilka skidor vi vill for free.

För övrigt så är vi som sagt i Frankrike vilket innebär att allt är stängt i fyra timmar under dagen .. antar att de måste ta en siesta för solen är så stark hehe ..

Ikväll blir det ölspel jag är så sugen, igår tog vi det lugnt och såg sällskaps resan vilket haha vi blev jävligt mobbade för idag av våra kollegor. Inte lätt att vara duktig i "Serre".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar